20 Października 2017r.


Znowu się witam z wami po dłuższej przerwie 😞, ale obiecuję wam, że posty będą się pojawiać regularnie! Nie miałam czasu przez moją starą szkołę na pisanie postów, nie miałam w ogóle wolnego czasu dla siebie! Teraz jestem w nowej szkole i mam bardzo dużo wolnego czasu (na szczęście!) . 
W czerwcu udało się mi być na wystawie psów w Krakowie, później wstawię wam zdjęcia. Jak zawsze nie wyszłam bez niczego 😛. Cała siatka w próbkach karm z różnych firm. 


Dostałam również próbki karm od firm dopiero wchodzących na polski rynek (ewentualnie ja o nich nie wiedziałam, ponieważ nie widziałam ich w moich zoologicznych). Jedną z tych karm jest Nature's Protection, jest to bardzo dobra karma, która ma bardzo szeroki wybór smaków i rodzajów karm. Od karm dla szczeniąt (np. Puppy Starter 4-8 tygodni; Mini Juniur 2-8 miesięcy) po karmy dla starych psów (np. Mini Senior 7 lat i więcej dla psów ras małych, Senior 7 lat i więcej) oraz karmy dla psów aktywnych (np. Active dla wszystkich aktywnych psów wszystkich ras). Resztę rodzajów karm podam wam w recenzji tej karmy, która na pewno się pojawi! Mam nadzieję, że będziecie jej wyczekiwać, bo Nature's Protection jest tego warta! Uffik, który nie je karm, to akurat ta karma bardzo mu zasmakowała. Nawet warto zaznaczyć, że firma ta ma dla kotów ogromny wybór karm, więc mogą się delektować tą karmą 😀. 
Kiedy byłam na wystawie nie obyło się bez oglądania szkolenia psów przez szkołę HITT DOG oraz szkoła ta miała pokaz swoich wyszkolonych psów razem z trenerami. Bardzo miło było pooglądać psy pracujące w akcji.
Jak możecie zauważyć zmieniłam (po części) nazwę blog'a z Donar&Uffik na Donar&Uffik&Pepa. Oraz link strony teraz ma nazwę https://donariuffikipepa.blogspot.com . Pepa jest to moja prawie roczna świnka morska. Jest to rozetka. Bardzo dobrze dogaduje się z Uffisiem. Jest biało-rudo-czarna. Będziecie mogli ją zobaczyć na poniższym zdjęciu.




Możliwe, że zaczniemy się rozglądać za sklepami zoologicznymi, które może będą chciały z nami współpracować. Recenzowałabym ich produkty np. smakołyki, a mając psa wybrednego może udałoby nam się ich "zdobyć". Jak na razie mówię o jednym sklepie zoologicznym jeszcze nie wiem jakim, ale poszukam, zapytam się lub może akurat szukają testerów-blogerów to z chęcią bym się zgłosiła do nich!
U nas jest taka piękna jesień! A u was? Mieliście taką piękną pogodę? My ostatnie dni spędziliśmy w promieniach słonecznych, które grzały nas i wynosiły prawie 25*C! Taką pogodę możemy mieć przez cały rok 💜. Skorzystałam z tej pięknej pogody i poszłam porobić jesienne zdjęcia Uffikowi, które wam zaraz zaprezentuje. Wstawiłabym wam je tu wszystkie tylko nie chce ,,zaśmiecić" blog'a, chociaż są takie piękne 😍, ale nie! wstawię wam tylko 2 zdjęcia. Przy następnych postach będę wam wstawiać po troszkę tych zdjęć 💛.
 Czy wam psiarze brakuje tych wszystkich psiarzy na Youtube, stronkach Facebook'owych? Bo mi szczerze tak! Kiedyś było ich tyle, a teraz tylko nieliczni zostali 😞. Jak myślicie dlaczego tak jest?

Mam nadzieję, że uda mi się za niedługo a może jeszcze dziś 😏 wrzucić posta o ciastkach dla psów z versele-laga.
Jak na razie do zobaczenia moi mili 😗!!!

Komentarze